PIM, ERP, CMS, AMS, MAP, CRM

Що означають ці всі абревіатури

06.11.2015

Компанії є складними. Незалежно від того, який продукт або послугу ви надаєте у Ви повинні багато чого відстежувати, і це ще до того, як ви почали розглядати, як ваш сайт відноситься до всіх аспектів вашого бізнесу. Речі можуть стати ще більш заплутаними через постійне використання таких абревіатур як CRM, ERP, CMS, і PIM. Тільки те, що всі ці комбінації літер означає, і як вони відносяться до того, як ви можете використовувати ваш сайт, щоб інтегрувати всі різні частини вашого бізнесу? Давайте поглянемо на те, що ці різні терміни можуть означати як частина вашого бізнесу, що використовує приводиться CMS веб-сайт електронної комерції з використанням як випадку:

CMS: Система управління контентом

Більшість великих компаній використовують системи управління контентом для запуску веб-сайту, так як CMS надає інструменти для управління змістом динамічно і включає в себе такі можливості, як електронна комерція, персоналізація, цільовий контент, документообіг, і багато іншого. Якщо ви хочете, мати можливість редагувати свої веб-сайти та продукцію електронної комерції через "адмінку" і використовувати вищезгадані функції, щоб допомогти залучити ваших клієнтів, CMS на сайті буде дуже важиливим. У цьому випадку використання, CMS буде контролювати і зберігати як зміст, так і засоби для веб-сайту в додаток до всіх даних електронної комерції продукції.

MAP: Marketing Automation Platform

Після того, як ваш веб-сайт з CMS працює, ви, ймовірно, буде відслідковувати аналітику, щоб виміряти, наскільки ваш сайт ефективний з погляду веб-трафіку. Ви також можете робити деякі відстеження конверсій. З часом, розуміючи, такі дані, як кількість відвідувачів, тривалість часу, що вони проводять на сайті, і т.д., буде вам тільки достантньо. Бізнес-вимоги будуть диктувати ще й необхідність розуміння, хто є вашими відвідувачами сайту. Після того як ви з'ясувати, хто відвідувачі сайту, Ви напевно захочете, зв'язати все це у велику якісну картину назад у своїх інтструментах маркетингу і продажів. Це і є те, місце де починається Платформа Автоматизації Маркетингу. Такі інструменти, як Hubspot, Marketo і Silverpop дозволяють автоматизувати елементи маркетингових комунікацій, і дізнатися, що ваші користувачі вважають важливим про вашому сайті. На зворотньому боці, платформа маркетингу грає істотну роль для отримання інформації про дії, що ваші відвідувачі роблять на вашому сайті. У цьому випадку використання, МАП інтегрується з обох CMS та електронної комерції, щоб завершити повний життєвий цикл клієнта.

ERP: Enterprise Resource Planning

Багато підприємств компанії використовують рішення ресурсів, таких як SAP для управління їх повсякденній діяльності, обробки даних як записів про клієнтів, ціни продукції, і запасів. Що не завжди ясно, як ці дані можуть бути інтегровані в ваш сайт. У багатьох випадках, сайти електронної комерції створюють і виконують замовлення веб-через самі інструменти електронної комерції . Це, однак, як правило, вимагає ручного введення в кінець резервної системи, такі як ERP насправді виконати замовлення і відправляти їх на кінцевого споживача. Це де інтеграція між веб-сайт електронної комерції і прикладного програмування вашого ERP в інтерфейс (API), шар економить час і гроші. У цьому випадку використання, веб-порядок може бути створений на веб-сайті електронної комерції, але замість виконання замовлення в самій / електронної комерції інструмент CMS, ви можете використовувати робочий процес, щоб підштовхнути порядок безпосередньо в задню кінець ERP компанії.

PIM: Product Information Management

У той час як ERP-рішення компанії може містити необхідні дані для управління операціями Вашої компанії, він не може отримати докладну інформацію про вашу продукцію самих. Ось де інформація управління Продукт поставляється в систему, забезпечуючи рішення для зберігання багатий інформацію про продукт, в тому числі цифрових активів, таких як зображення і засоби масової інформації та описів продукту, які будуть помічені клієнтами. Зберігання цих даних в центральному сховищі дозволяє йому бути доступні вашому сайті або використати їх в інших маркетингових матеріалів, таких як друк каталогів. PIM забезпечує проміжного рішення, бере свої ERP дані, об'єднує його із засобами масової інформації, описової інформації та маркетингу скопіювати ви створили, і поміщає його в очах ваших клієнтів, інтеграції Вашого веб-сайту з вашого дня в день операції і забезпечення узгодженості в всі пов'язані з продуктом комунікації, що ваші клієнти бачать. У цьому випадку використання, велика частина детальної інформації про продукт, такі як веб-описів, зображень і т.д., буде зберігатися і редагувати в PIM і штовхнув в CMS / електронної комерції інструментів.

AMS: Association Management System

Асоціації управляти своїми даними інакше, ніж інші підприємства компанії, тому вони вимагають інше рішення. Система асоціація управління, такі як NetForum або ІМіС грає роль ERP для більшості асоціацій, обробки членство, продовжень та інформації про продукцію для будь-яких матеріалів асоціація продає. У цьому випадку використання, інтеграція сайту шлях AMS аналогічний шляху інтегрування ПОР, як описано вище.

CRM: Customer Relationship Management

Багато підприємств використовують рішення управління взаємовідносинами з клієнтами, такі як Salesforce або Microsoft Dynamics CRM для обробки взаємодії зі своїми клієнтами, в тому числі підтримання контактну інформацію, відстежуючи продажу та надання технічної підтримки. CRM інструменти можуть допомогти вам стежити за всіма вашими даними клієнтів і підтримувати необхідний зв'язок, що вам потрібно, щоб забезпечити кращий сервіс для Ваших клієнтів. Багато разів, якщо корпорація в даний час не використовуючи карту для їх веб-форми, щоб привести, інтеграції безпосередньо з CRM, як правило, краще рішення, коли намагаються автоматизувати сайт веде в Адмінцетр робочих процесів. У цьому випадку використання, а не просто послати від електронній пошті, коли відвідувач сайту відправляє форму на веб-сайті, ви можете натиснути ці дані безпосередньо в ваш CRM, де він може відразу почати рух через свої процеси, заощаджуючи час і збільшуючи рівень задоволеності клієнтів.

джерело

Якщо вам сподобалась стаття — поділіться з друзями:  


Коментарі: